Jackson High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jackson High

Het leven op de universiteit.Universiteits feestjes, drugs, muziek en alles wat je je kan voorstellen.
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Verveling

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Avril

Avril


Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 19-09-09

JacksonHigh-Profile
Leeftijd:: 22 jaar
Studentenhuis::
Partner:: nopes

Verveling - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verveling   Verveling - Pagina 3 Icon_minitimezo sep 20, 2009 3:23 pm

"Welke plotse reactie"zei ze tegen hem. Ze was even van de wijs gebracht. Ze keek hem aan en wachte op een antwoord van hem. Want ze snapte het echt niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lesley

Lesley


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 19-09-09

JacksonHigh-Profile
Leeftijd:: 22
Studentenhuis:: nog niet
Partner:: nee

Verveling - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verveling   Verveling - Pagina 3 Icon_minitimezo sep 20, 2009 3:37 pm

"dat je haast je handen wou verminken"zei Lesley en hij keek Avril aan "waarom deed je dat?". Hij zuchtte even en keek toen Avril weer aan "waarom zei je dat je op mij bent?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Avril

Avril


Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 19-09-09

JacksonHigh-Profile
Leeftijd:: 22 jaar
Studentenhuis::
Partner:: nopes

Verveling - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verveling   Verveling - Pagina 3 Icon_minitimezo sep 20, 2009 3:53 pm

"Omdat ik op je ben,al heel lang Lesley"zei ze tegen hem en zuchte eventjes. Ze keek hem aan en zuchte. "Ik ben al vanaf het eerste jaar op je,niet op tyler"zei ze tegen hem en keek naar de grond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lesley

Lesley


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 19-09-09

JacksonHigh-Profile
Leeftijd:: 22
Studentenhuis:: nog niet
Partner:: nee

Verveling - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verveling   Verveling - Pagina 3 Icon_minitimezo sep 20, 2009 5:31 pm

"waarom zei je dan niet eerlijk dat je op mij was? en niet op Tyler?"zei Lesley en hij zuchtte even diep. Hij sloot zijn ogen en liet zijn hoofd rusten op haar schouder. Hij glimlachtte haast onopmerkbaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Avril

Avril


Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 19-09-09

JacksonHigh-Profile
Leeftijd:: 22 jaar
Studentenhuis::
Partner:: nopes

Verveling - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verveling   Verveling - Pagina 3 Icon_minitimezo sep 20, 2009 5:33 pm

"Mijn status op school"zei ze tegen hem en zuchte eens heel diep. Ze had een populaire status en Tyler was quarterback van het schoolteam dus. Het populairste meisje en jongen werdn zowiezo een koppel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lesley

Lesley


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 19-09-09

JacksonHigh-Profile
Leeftijd:: 22
Studentenhuis:: nog niet
Partner:: nee

Verveling - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verveling   Verveling - Pagina 3 Icon_minitimezo sep 20, 2009 5:40 pm

"ik ben inderdaad niet populair ik weet het"zei Lesley die dit haast mompelde. Hij keek naar de grond en zuchtte even. Hij bleef gewoon naar de grond kijken en hij schaamde zich best wel dood.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Verveling - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verveling   Verveling - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Verveling
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Jackson High :: Jackson High school :: Het plein-
Ga naar: