Jackson High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jackson High

Het leven op de universiteit.Universiteits feestjes, drugs, muziek en alles wat je je kan voorstellen.
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Verveling

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Lara

Lara


Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 19-09-09

JacksonHigh-Profile
Leeftijd:: 17 Jaar
Studentenhuis:: /
Partner:: /

Verveling Empty
BerichtOnderwerp: Verveling   Verveling Icon_minitimeza sep 19, 2009 6:24 pm

Lara kwam rustig aanlopen en gaapte. Ze leunde tegen een muur en keek rond. Ze had geen zin in die stomme rondleiding ofzo. Ze stak terug een sigaret op en blies rustig de rook uit. Ze stak haar mp3 maar weg, ze had geen zin in muziek nu. Ze hoorde wat andere leerlingen praten en negeerde alles. Ze keek rond terwijl ze rustig verder rookte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lesley

Lesley


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 19-09-09

JacksonHigh-Profile
Leeftijd:: 22
Studentenhuis:: nog niet
Partner:: nee

Verveling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verveling   Verveling Icon_minitimeza sep 19, 2009 6:32 pm

Lesley zat verveeld op een bankje naar zijn mp3 te luisteren. Hij was geen nerd, maar 3 keer blijven zitten vond hij toch meer dan voldoende. Zijn blik ging even naar Lara maar al snel keek hij weer naar ergens anders. Hij geeuwde en legde zijn hoofd op zijn armen, terwijl hij langzaamaan zijn ogen sloot.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lara

Lara


Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 19-09-09

JacksonHigh-Profile
Leeftijd:: 17 Jaar
Studentenhuis:: /
Partner:: /

Verveling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verveling   Verveling Icon_minitimeza sep 19, 2009 6:33 pm

Lara had hem nog niet gezien en bleef staan. Ze keek verveeld rond en blies nog wat rook uit. Ze gaapte en zag Lesley zitten. Ze rolde even met haar ogen en bleef rustig tegen de muur geleunt staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lesley

Lesley


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 19-09-09

JacksonHigh-Profile
Leeftijd:: 22
Studentenhuis:: nog niet
Partner:: nee

Verveling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verveling   Verveling Icon_minitimeza sep 19, 2009 6:37 pm

Lesley opende zijn ogen en hij hoorde een zucht. Hij stond op en hij liep droogjes naar Lara "heb ik wat van je aan?". Hij keek erg droog en hij stopte zelf een sigaret in zijn mond, die hij dan opstak. Hij blies kringetjes rook uit en keek toen weer naar Lara.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lara

Lara


Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 19-09-09

JacksonHigh-Profile
Leeftijd:: 17 Jaar
Studentenhuis:: /
Partner:: /

Verveling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verveling   Verveling Icon_minitimeza sep 19, 2009 6:38 pm

Lara keek op en keek hem aan. "Nee jij niet" zei ze rustig. Ze gooide haar sigaret weg en keek hem aan. Ze hield haar capuchon rustig op zoals ze altijd al deed. Nooit zette ze die eigenlijk af...
Terug naar boven Ga naar beneden
Lesley

Lesley


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 19-09-09

JacksonHigh-Profile
Leeftijd:: 22
Studentenhuis:: nog niet
Partner:: nee

Verveling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verveling   Verveling Icon_minitimeza sep 19, 2009 6:43 pm

Lesley rookte de rest van zijn sigaret en hij trapte die uit "ik Ben Lesley, ik ben 22 jaar en ik ben al 3 keer blijven zitten in dit jaar". Hij rekte zich uit en hij keek lara droogjes aan "dus verwacht niet dat ik een nerd ben". Hij rolde met zijn donkergekleurde, warme ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Avril

Avril


Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 19-09-09

JacksonHigh-Profile
Leeftijd:: 22 jaar
Studentenhuis::
Partner:: nopes

Verveling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verveling   Verveling Icon_minitimeza sep 19, 2009 6:50 pm

Avril kwam aan in de school en keek naar de leerlingen. Ze behoorde tot de populaire groep kinderen van de school dus dat was wek goed. Haar oog viel op Lesley. "Zo dus jij zit hier ook nog altijd"zei ze en glimlachte eventjes. Ze keek even naar Lara en knikte maar naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lesley

Lesley


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 19-09-09

JacksonHigh-Profile
Leeftijd:: 22
Studentenhuis:: nog niet
Partner:: nee

Verveling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verveling   Verveling Icon_minitimeza sep 19, 2009 6:54 pm

"inderdaad ja"zei Lesley die zich omdraaide en naar Avril keek. Hij grijnsde en zei met blijdschap in zijn stem "Avril! Ik had nooit gedacht dat jij hier nog zou zitten". Hij omhelsde haar even vriendschappelijk en hij keek haar daarna aan "ik ben blij je te zien".
Terug naar boven Ga naar beneden
Avril

Avril


Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 19-09-09

JacksonHigh-Profile
Leeftijd:: 22 jaar
Studentenhuis::
Partner:: nopes

Verveling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verveling   Verveling Icon_minitimeza sep 19, 2009 6:58 pm

"Ik zit hier nog wel een paar jaar vast als ik blijf plakke"zei ze tegen hem en glimlachte. "Ik ben ook blij jou te zien,ik heb u zelf gemist in de vakantie"zei ze en lachte eventjes. "Wel een voorstelling is misschien toepasselijk"zei ze wijzend op Lara. "Of mag ik je vriendinnetje niet kennen"zei ze plagend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lesley

Lesley


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 19-09-09

JacksonHigh-Profile
Leeftijd:: 22
Studentenhuis:: nog niet
Partner:: nee

Verveling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verveling   Verveling Icon_minitimeza sep 19, 2009 7:05 pm

"ik ook helaas"zei Lesley met een grijns en hij keek even droogjes naar Lara "ik ken haar naam niet en ik ben nog steeds single". Hij Keek toen Avril aan "vraag het haar maar, heb me net aan haar voorgesteld, en zit je nog steeds in dezelfde richting als ik?". Hij grijnsde en dacht aan de vele lol die ze toen hadden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Avril

Avril


Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 19-09-09

JacksonHigh-Profile
Leeftijd:: 22 jaar
Studentenhuis::
Partner:: nopes

Verveling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verveling   Verveling Icon_minitimeza sep 19, 2009 7:10 pm

"Nog altijd dezelfde,en gaan we dit jaar de leraren weer jennen. Zo leuk vorig jaar."zei ze en glimlachte. Ze keek naar Lara en grijnsde. "Wel ik ben Avril,en dees is net als Lesley mijn derde jaar hier"zei hij. "Ik denk da het weer een tof jaar gaat worden"zei ze tegen hem. "Heb je de nieuwe Directeur al gezien"vroeg hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lara

Lara


Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 19-09-09

JacksonHigh-Profile
Leeftijd:: 17 Jaar
Studentenhuis:: /
Partner:: /

Verveling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verveling   Verveling Icon_minitimeza sep 19, 2009 7:14 pm

Lara luisterde. Hij was dus geen nerd. "Lara, 17 jaar" zei ze kortaf. Ze keek rond en stak weer een sigaret op. Ze was echt verslaafd maar dat boeide haar toch niets. Ze gaapte en blies de rook uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lesley

Lesley


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 19-09-09

JacksonHigh-Profile
Leeftijd:: 22
Studentenhuis:: nog niet
Partner:: nee

Verveling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verveling   Verveling Icon_minitimeza sep 19, 2009 7:44 pm

Lesley grijnsde "wel dit is Avril, een vriendin die ik al even ken". Hij grijnsde en keek naar de sigaret "smakelijk" mompelde hij langzaamaan. Hij keek toen weer naar Avril, hij kende haar al lang. Hij vroeg zich eigenlijk af of zij hem knap vond...
Terug naar boven Ga naar beneden
Lara

Lara


Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 19-09-09

JacksonHigh-Profile
Leeftijd:: 17 Jaar
Studentenhuis:: /
Partner:: /

Verveling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verveling   Verveling Icon_minitimeza sep 19, 2009 7:45 pm

Lara haalde haar schouders op. "Boeiend" zei ze kortaf. Ze zweeg weer en liep weg. Ze had geen zin hier bij hun te blijven...
Terug naar boven Ga naar beneden
Avril

Avril


Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 19-09-09

JacksonHigh-Profile
Leeftijd:: 22 jaar
Studentenhuis::
Partner:: nopes

Verveling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verveling   Verveling Icon_minitimeza sep 19, 2009 7:47 pm

Avril die nogal raap kwaad was keek even naar Lara en gromde. "Ik zou maar wat dimmen of ik stuur je zo de vergetelheid in. Ik zou echte niet te veel praatjes verkopen tegen 2de jaars,want geloof me je zit hier nog langer als ons,en dan maken wij je periode hier zo ziek mogelij"zei ze tegen haar. Ze keek even naar Lesley die ze van vroeger een knappe gast vond. Maar ze bleven aleen vrienden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lara

Lara


Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 19-09-09

JacksonHigh-Profile
Leeftijd:: 17 Jaar
Studentenhuis:: /
Partner:: /

Verveling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verveling   Verveling Icon_minitimeza sep 19, 2009 7:50 pm

Lara stopte en keek haar aan. "Laat me niet lachen" zei ze rustig. "Ik ben anders dan je denkt" zei ze rustig. Ze grijnsde en klemde haar hand in haar zak. Nu niet bovenhalen zei haar gedachte. Ze snoof en liep weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lesley

Lesley


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 19-09-09

JacksonHigh-Profile
Leeftijd:: 22
Studentenhuis:: nog niet
Partner:: nee

Verveling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verveling   Verveling Icon_minitimeza sep 19, 2009 7:52 pm

Lesley nam Lara vast bij haar schouders en hij dringde met zijn ogen haast door haar huid heen. "ik zou je maar een beetje koest houden, ik zie er misschien lief of schattig uit, maar ik ben het niet". Zijn stem was angstaanjagend rustig, om de rillingen van te krijgen. Hij liet Lara los en hij keek toen naar Avril "rustig maar, ze probeert wat stoer te doen, wat niet hoeft eigenlijk". Hij glimlachtte rustig naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lara

Lara


Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 19-09-09

JacksonHigh-Profile
Leeftijd:: 17 Jaar
Studentenhuis:: /
Partner:: /

Verveling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verveling   Verveling Icon_minitimeza sep 19, 2009 7:54 pm

Lara stopte weer en keek hem aan. "Nou dan ken je me nog niet" snauwde ze naar hem. Ze duwde hem en keek de twee nijdig aan waarna ze wegliep. Ze liet het ding in haar zak los en liep door. Ze moest haar inhouden...

[topic uit]
Terug naar boven Ga naar beneden
Avril

Avril


Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 19-09-09

JacksonHigh-Profile
Leeftijd:: 22 jaar
Studentenhuis::
Partner:: nopes

Verveling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verveling   Verveling Icon_minitimeza sep 19, 2009 7:56 pm

Avril keek Lara na en snoof. "Denken dat ze wat praatjes kan verkopen tegen ons"zei ze. "En dat jij niet de liefste bent weet ik al. Maar schattig ben je wel hoor"zei ze en glimlachte eventjes. Ze had kleine blosjes op haar wangen toen ze dat zei. Ze deed haar vest wat toe aangezien er een wind op stak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lesley

Lesley


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 19-09-09

JacksonHigh-Profile
Leeftijd:: 22
Studentenhuis:: nog niet
Partner:: nee

Verveling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verveling   Verveling Icon_minitimeza sep 19, 2009 8:23 pm

"ah kom niet blozen, ik ben totaal niet schattig"zei Lesley met een kleine grijns en hij overhandigde zijn vest aan Avril, toen zag je hoe mager hij was. Hij grijnsde en zorgde da zijn t-shirt ni te veel van zijn magerheid vertoonde. Hij wou niet dat Avril zich zorgen maakte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Avril

Avril


Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 19-09-09

JacksonHigh-Profile
Leeftijd:: 22 jaar
Studentenhuis::
Partner:: nopes

Verveling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verveling   Verveling Icon_minitimeza sep 19, 2009 8:25 pm

Ze deed zijn vest aan en kreeg het meteen wat warmer. Ze had wel gemerkt dat hij mager was. Maar zijzelf was heel mager voor haar leeftijd en grote. "Komop,les dat ben je wel"zei ze en glimlachte eventjes. Ze gaf hem een knuffel,om dat ze hem had gemist,en omdat ze ergens wat voor hem voelde maar dat wist hij niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lesley

Lesley


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 19-09-09

JacksonHigh-Profile
Leeftijd:: 22
Studentenhuis:: nog niet
Partner:: nee

Verveling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verveling   Verveling Icon_minitimeza sep 19, 2009 8:29 pm

Lesley grijnsde en knuffelde haar terug en hield haar vast omdat hij et koud had "kom laten we lekker knuffelen, ik heb het koud". Hij grijnsde naar Avril en hij keek haar aan. Hij had haar ook gemist maar voelde op dit moment niets meer dan vriendschap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Avril

Avril


Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 19-09-09

JacksonHigh-Profile
Leeftijd:: 22 jaar
Studentenhuis::
Partner:: nopes

Verveling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verveling   Verveling Icon_minitimeza sep 19, 2009 8:31 pm

Ze grijnsde eventjes. "Smoesjes"mompelde ze heel zachtjes. Ze legde haar hoofd tegen zijn schouder. En zette zich zelf wat rechter. Ze neem hem niet samen want daarhad ze de macht niet voor. "Eigenlijk,je bent wel wat dun hé"zei ze voor de grap maar ze wist dat het waar was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lesley

Lesley


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 19-09-09

JacksonHigh-Profile
Leeftijd:: 22
Studentenhuis:: nog niet
Partner:: nee

Verveling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verveling   Verveling Icon_minitimeza sep 19, 2009 8:36 pm

"hoezo?"zei Lesley die naar zihzelf keek "ik vind mezelf hartstikke dik". Hij lachtte even en hij knuffelde haar nog steeds "nee geen smoesjes ik heb het koud". Hij legde zijn hoofd tegen dat van haar. Hij had zijn beste vriendin terug, en daar was hij blij om.
Terug naar boven Ga naar beneden
Avril

Avril


Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 19-09-09

JacksonHigh-Profile
Leeftijd:: 22 jaar
Studentenhuis::
Partner:: nopes

Verveling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verveling   Verveling Icon_minitimeza sep 19, 2009 8:40 pm

"Dik,je bent dun geloof me maar,ik ben dik"zei ze voor de lol en porde hem in zijn zij. Ze keek rustig naar voor en voelde zich weer terug zoals vroeger,in mens blij dat ze hem terug had voor een jaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Verveling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verveling   Verveling Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Verveling
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Jackson High :: Jackson High school :: Het plein-
Ga naar: