Jackson High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jackson High

Het leven op de universiteit.Universiteits feestjes, drugs, muziek en alles wat je je kan voorstellen.
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Rondhangen

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Lara

Lara


Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 19-09-09

JacksonHigh-Profile
Leeftijd:: 17 Jaar
Studentenhuis:: /
Partner:: /

Rondhangen Empty
BerichtOnderwerp: Rondhangen   Rondhangen Icon_minitimeza sep 19, 2009 6:07 pm

Lara liep met haar capuchon op door de gang. Het was allang les maar dat boeide haar niet. Ze gaapte en stak een sigaret op. Ze rookte rustig en leunde tegen een kluisje aan. Het was hier zo saai tegenwoordig. Ze blies de rook uit en trok opnieuw aan haar sigaret. Ze keek rond en hoorde iets maar negeerde het. Terwijl zette ze haar mp3 op en gaapte verveeld terwijl ze opnieuw de rook uitblies.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mnr. Jackson
Admin
Mnr. Jackson


Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 19-09-09

JacksonHigh-Profile
Leeftijd:: 39 jaar
Studentenhuis:: /
Partner:: nopes

Rondhangen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rondhangen   Rondhangen Icon_minitimeza sep 19, 2009 6:10 pm

Het was Mnr. Jackson die door de gangen wandelden. Hij merkte iemand op die aan het roken was. "Roken doen we niet hier,dat doe je buiten"zei hij tegen haar en keek haar even kwaas aan. Hij nam de sigaret af en brak die in tweeën. "Deze keer is het een waarschuwing,volgende keer blijf je na en de keer daarna vlieg je van school af"zei hij tegen haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://jacksonhigh.actieforum.com
Lara

Lara


Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 19-09-09

JacksonHigh-Profile
Leeftijd:: 17 Jaar
Studentenhuis:: /
Partner:: /

Rondhangen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rondhangen   Rondhangen Icon_minitimeza sep 19, 2009 6:11 pm

Lara schrok en keek hem aan. "Nou weet je niet hoeveel dit kost?!" riep ze geirriteerd. Ze zette haar mp3 uit en keek hem aan. Ze kon er nooit tegen als iemand haar wat beveelde of zei wat ze moest doen. Ze snoof en keek hem aan. "Nou?!" riep ze ongeduldig en best kwaad.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mnr. Jackson
Admin
Mnr. Jackson


Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 19-09-09

JacksonHigh-Profile
Leeftijd:: 39 jaar
Studentenhuis:: /
Partner:: nopes

Rondhangen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rondhangen   Rondhangen Icon_minitimeza sep 19, 2009 6:14 pm

"Ik weet hoeveel het kost,Lara ik rook zelf ook dus. Ik zou niet roken in de gebouwen anders krijg je nog meer leerkrachten aan de stok"zei hij tegen haar en grijnsde even. Hij smeet de sigaret in de vuilbak en keek haar dan aan. "Heb je geen les ofzo,en trouwens,je eerste jaar is begonnen,ik zou je maar melden op het plein"zei hij tegen haar. "Daar worden de eerste jaars in gewijd laten we zeggen,je krijgt een rondleiding enzo"zei hij tegen haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://jacksonhigh.actieforum.com
Lesley

Lesley


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 19-09-09

JacksonHigh-Profile
Leeftijd:: 22
Studentenhuis:: nog niet
Partner:: nee

Rondhangen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rondhangen   Rondhangen Icon_minitimeza sep 19, 2009 6:16 pm

Lesley zat op de grond, met zijn neus in de boeken, dit was zijn zoveelste 2e jaar dat hij overdeed, dit moest hij halen. Hij zuchtte en somde een rekenregel op en hij zuchtte nog eens en zag meneer Jackson naar een meisje lopen "ja die heeft het vlaggen". Hij deed moeite zijn lach in te houden en staarde daarom doelloos naar zijn boek wiskunde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lara

Lara


Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 19-09-09

JacksonHigh-Profile
Leeftijd:: 17 Jaar
Studentenhuis:: /
Partner:: /

Rondhangen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rondhangen   Rondhangen Icon_minitimeza sep 19, 2009 6:16 pm

Lara keek hem nijdig aan en snoof. "Hoe weet jij mijn naam?" vroeg ze nog steeds geirriteerd. Ze keek even rond en weer naar hem. "Nou nee, ik heb geen zin" zei ze terwijl ze verveeld gaapte. Ze trok haar capuchon wat beter en stak haar handen rustig in haar zakken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mnr. Jackson
Admin
Mnr. Jackson


Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 19-09-09

JacksonHigh-Profile
Leeftijd:: 39 jaar
Studentenhuis:: /
Partner:: nopes

Rondhangen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rondhangen   Rondhangen Icon_minitimeza sep 19, 2009 6:20 pm

"Hoe denk je? Ik ben hier wel de directeur. Wil je nablijven"zei hij tegen haar en glimlachte. "Je bent er heel dichtbij"zei hij tegen haar en glimlachte toen hij Lesley in de boeken zag staren. Hij liep even naar hem toe. "Wel aangezien mijn broer hier niet meer is,zal ik voor jou maar is een bijles leraar zoeken,die je onder de lesuren door kan zien"zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://jacksonhigh.actieforum.com
Lara

Lara


Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 19-09-09

JacksonHigh-Profile
Leeftijd:: 17 Jaar
Studentenhuis:: /
Partner:: /

Rondhangen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rondhangen   Rondhangen Icon_minitimeza sep 19, 2009 6:22 pm

Lara keek hem nijdig aan. "Och ik ga al" zei ze kwaad. Ze keek heml nog even nijdig en kwaad aan en liep weg. Ze liep voorbij Lesley en keek kort, hij was niet mis. Vast een nerd ofzo. Ze liep verder met tegrenzin naar het plein.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mnr. Jackson
Admin
Mnr. Jackson


Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 19-09-09

JacksonHigh-Profile
Leeftijd:: 39 jaar
Studentenhuis:: /
Partner:: nopes

Rondhangen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rondhangen   Rondhangen Icon_minitimeza sep 19, 2009 6:26 pm

Hij grijnsde eventjes toen hij Lara zag vertrekken. "En zo nemen we lastige kinderen aan"zei hij. "Wel Lesley,ik zie je wel als je die bijlessen nodig hebt"zei hij vriendelijk tegen hem. Hij gaf hem een schouderklopje en liep dan weg. Even geeuwde hij maar dan liep hij verder weg,en verdween uit het zicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://jacksonhigh.actieforum.com
Lesley

Lesley


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 19-09-09

JacksonHigh-Profile
Leeftijd:: 22
Studentenhuis:: nog niet
Partner:: nee

Rondhangen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rondhangen   Rondhangen Icon_minitimeza sep 19, 2009 6:29 pm

"3 keer een jaar overdoen is inderdaad wreed ik weer het"zei Lesley die langzaamaan opstond en Meneer Jackson aankeek. Hij keek toen even droogjes naar Lara mar zei verder niet al te veel. Hij keek weer naar Mnr. Jackson en grijnsde even "bedankt". Zelf liep hij ook langzaamaan weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Rondhangen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rondhangen   Rondhangen Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Rondhangen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Jackson High :: Jackson High school :: De gangen-
Ga naar: